
O značce FrePro
O firmě Freshproducts LLC
Firma FRESHPRODUCTS LLC. je tradičním výrobcem interiérových vůní FrePro. Své produkty nabízí nejen na americkém trhu již chvalihodných 41 let a za tu dobu nasbírala v této oblasti řadu poznatků. Takový náskok před konkurencí se projevuje, jak ve výrobě tak i v obchodu. Počínaje nákupem vybraných a vysoce kvalitních vstupních surovin, dále kontrolou kvality během všech kroků výroby až po výslednou distribuci k zákazníkům.FRESHPRODUCTS LLC oceňují nejen pochopení pro požadavky trhu, ale i pružnost v reakcích na změnu poptávky a obliby vůní. Nelze také opomenout práci vývojové skupiny společnosti, díky níž firma může nabízet své produkty v mnoha řadách a barevných variacích pro snadné barevné odlišení výrobků.
Současná produkce u každého výrobku má podle jejího zaměření čtyři až šest variant rozdělených ještě na koncentrované vůně a vůně s nižší koncentrací. Koncentrované produkty se liší zejména vyšší intenzitou parfémování. Méně koncentrované mají za úkol v první řadě pachy neutralizovat a velmi decentně provonět místnost tak, aby vůně nepůsobila v používaných prostorách nepatřičně, jen pouze nenápadně navodila pocit čistoty a příjemného prostředí.
Nejoblíbenější vůně
V současné době patří mezi zákazníky k nejoblíbenějším především vůně MANGO a COTTON BLOSSOM (Květ bavlny). Obě varianty jsou natolik oblíbené, že si zákazníci tyto aroma pořizují jak na toalety, tak do interiéru. Výrobce jako zcela decentní parfém doporučuje vůni CUCUMBER MELON. Pro intenzívní provonění obytných prostor je nejvhodnější aroma HONEYSUCKLE.
Od roku 2019 jsou novinkou dávkovače vůní se senzorem pohybu MyFresh, které slouží k provonění osobního prostoru a vyznačují se báječnými příjemnými vůněmi.
Značka FrePro
Úsilí vložené do výroby vysoce kvalitních produktů s velkou přidanou hodnotou pro spotřebitele i pro životní prostředí plně opravňuje výrobce, aby své výrobky nezaměnitelně označoval firemním potiskem. Jednak kvůli rychlé identifikaci na evropském trhu aroma výrobků, který se vyznačuje silným konkurenčním prostředím a dále je firemní potisk ochranou před nekalou konkurencí především laciných, ale současně nekvalitních asijských kopií produktové řady firmy FRESHPRODUCTS LLC.
Tento krok je zcela nezbytný jak pro ochranu zákazníků, tak firemního trhu. Ten v současné době zahrnuje kromě území USA i šestnáct evropských zemí. Právě v Evropě FRESHPRODUCTS LLC. patří mezi nejpopulárnější a nejúspěšnější dodavatele aroma výrobků.