Kuličková pera

V podstatě by se dalo říci, že ačkoliv je na trhu dostatečné množství propisek a per, tak ve finále pořád někde chybí. Jedná se o nejčastější psací pomůcku. 

Známá psací pomůcka

Kuličková pera nepotřebují nějakou dlouhou propagační kampaň, zná je snad úplně každý, ačkoliv i zde výrobce dokáže překvapit různými modely, tvary, úchopy, inu zkrátka celkovým designem. Doby kdy jsme měli k dispozici pouhé čínské kuličkové pero, jsou pryč. Ale na druhou stranu každý, kdo s ním psal, tak musí dát za pravdu, že psalo pěkně, výrazně a přitom tence a písmo skutečně pěkně vyniklo. Kdo přece jenom touží se navrátit do dřívějších dob, tak nemusí být zklamaný, jelikož toto pero je neustále v prodeji. 

Vzhled dokáže překvapit

V současné době lze pořídit propisku skutečně za pár korun a dokonce si lze vybrat, s jakou bude náplní, což většinou bývá největší oříšek při její výměně. Jak moc je totiž kuličkových per v nabídce, tak ani náplně nezůstávají pozadu. Existují rovněž i jiné barevné náplně, než modré, ale to je poté na uživateli, jak se s touto nabídkou ztotožní. 

  • Umělé tělo – v podstatě se jedná o nejlevnější produkty, které se dají v této sekci nalézt. Opětovně je zde několik možných variant, barev a kombinací s kovem. Také úchopy jsou odlišné.
  • Umělé tělo v kombinaci s gumou. Tato varianta je příjemnější, jelikož guma umožňuje velmi příjemný úchyt do ruky a držení v prstech. Neklouže a skutečně se s takovým provedením kuličkového pera i dobře píše.
  • Celokovové – jedná se o velmi elegantní verzi, která je samozřejmě cenově o trochu dražší, ale na druhou stranu to může být i vhodný dárek pro obchodní partnery, zaměstnance nebo i kamarády a rodinné příslušníky. Také velmi často se tyto verze stávají předmětem, kde se vyrývají různé fráze či dokonce jména nebo blahopřání.

Reklama? Proč ne

Kuličková pera díky své hodnotě jsou velmi vhodná pro reklamní kampaně. Pouze se nechají potisknout adresou firmy nebo společnosti a poté se dávají jako dárek. Také se jedná o nejčastější produkt, který se využívá jako pozornost. Nicméně i zákazníci nebo široká veřejnost se takovému dárku nebrání, propisek totiž není nikdy dost.